Dags att hälsa på en gammal vän i Hyde Park

Min blogg tar höstlov eftersom jag åker med familjen till London för att leva loppan. På listan står att hälsa på Kevin, en lagom tjock ekorre i sina bästa år som bor i Hyde Park. Jag träffar honom varje gång jag åker till London: Vi hänger lite på staketet och snackar om vad som hänt sen sist.

Inom media finns det ju faktagranskare, och fakta på min blogg granskas ingående av …min far. Detta inlägg kommer knappast att passera nålsögat. Jag kan redan höra honom ställa två frågor:

1. Vaddå ”varje gång jag är i London”? Du har ju inte varit där sedan 1995!

2. Vaddå ”Kevin”? Hur kan du veta att det är samma ekorre?

Nåja, här är han i alla fall:

Det här inlägget postades i Personligt. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Dags att hälsa på en gammal vän i Hyde Park

  1. britta danielsson skriver:

    hej anna.
    det var trevligt att läsa om din londonresa
    hälsninar britta

Kommentera

