Dags att ta fram Clash-tröjan

På tisdagskvällen, den 30 november, skall jag lyssna på Marcus Birro. Det är IOGT-NTO-föreningen i Sollentuna som bjudit in honom på temat alkohol, politik och inspiration i höstmörkret. Birro har lovat att säga vad han tycker och att läsa det han har lust med.

Tror inte jag kan använda novembers sista kväll på ett bättre sätt.

Vill du också komma så är du välkommen till Sollentunas Konferenscentrum på 13e våningen i höghuset nära Sollentuna pendelstågsstation. Den 30:e kl 17.00.

Men hjälp, vad skall jag ha på mig? Det får nog bli min finaste tröja. Med The Clash på.

Det här inlägget postades i Personligt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

