Ingen alkohol under arbetstid

Som jag skrivit tidigare så driver IOGT-NTO under veckan kampanjen ”Tack, men jag jobbar.” om alkohol under arbetstid. Jag kan glatt meddela att jag hela tiden upptäcker fler mingel och seminarier där det är alkoholfritt som gäller, nu ska vi bara se till att resten hakar på.

Idag skriver jag i Gotlands tidningar om kampanjen och den Novus-undersökning vi gjorde. Du kan läsa den på nätet genom att klicka här.

Det här inlägget postades i Politiskt och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

