Norrlängtan

Oj. Ikväll blev det uppförsbacke. Skulle behöva ta en tur norrut. Men behövs på hemmaplan så jag får låta bilen stå och bara släppa iväg min själ upp till Ångermanälven, som en flygande and.

Istället för zen-meditation tänker jag mig att jag kör över Höga Kusten-bron och lyssnar på Thåströms Beväpna dig med vingar. Såhär ser världens vackraste bro ut i dimma på ett foto som fina renässansmänniskan Annika Winhagen tagit:

Kolla in hennes jobb på Aminekos hemsida här.  

Det här inlägget postades i Personligt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

