Vi tjuvstartar Fest för alla med en Facebook-intervju

På måndag inleds Folknykterhetens vecka, i år med kampanjen Fest för alla. Ni kan läsa mer om Fest för alla om ni klickar på bannern i högerkant här på min blogg.

Men vi tänkte vara så fräcka att vi tjuvstartar lite. Imorgon, söndag, kommer ni att kunna intervjua mig på IOGT-NTO:s Facebooksida. Jag finns på plats framför en dator i Oskarshamn mellan klockan 18.00 – 19.00 för att svara på era frågor. Det kan vara frågor om Fest för alla, om IOGT-NTO, om alkoholpolitik eller något helt annat.

Klicka er fram till den här bilden på mig, som ligger på IOGT-NTO:s Facebook-sida, och skriv era frågor som en kommentar till bilden så lovar jag att svara efter bästa förmåga.

Det här inlägget postades i Politiskt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

